zondag 27 februari 2011

Een reflectie

Môrge,

ik heb wel eens van die momenten waarbij ik 'even' stil sta bij

een 'stap', een fase binnen mijn levensproces..

'een moment van reflectie'

kan me daar heel vaak en diep over buigen..zoals nu!

De vraag die ik mezelf stelde is..

"wat is 'het zijn' van mij hier

in Frankrijk..?"


      er verschijnt

een glimlach op mijn

gezicht

warmte vult mijn hart

energie komt vrij en

ruimte wordt mij

aangeboden


Nog nooit ben ik zo bewust geweest dat ik hier de ruimte

heb om ook mijn creatieve kant, ook een deel van mij,

hier te onderzoeken.

Ik freubel, haak, ga spinnen, maak sieraden,

verdiep me in de eigenschappen van

kruiden en bloemen, wroet graag in de moestuin,

ben een boekenvreter,

'in de weer' met brocante, "la Cuisine", eenden, kippen,

 en ben ook weer begonnen met schilderen..

maar bovenal ..ik vind het LEUK!!

YEAHHHHHHHHHH!

"Je suis reconnaissant pour cette vie, ma vie .."  


....maar ben ook zeer benieuwd wat het me verder gaat brengen...

Ssssssssssssssssshhhhhhhh....................

even genieten van deze

 ochtendstilte....

4 opmerkingen:

  1. Met zo'n zelfde gevoel sta ik nu ook iedere dag op. Genieten met een hoofdletter. En ook ik wist niet dat ik twee rechterhanden had.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dorothé...

    Yeahhh..elke dag weer ...Zag alweer nieuwe uitdagingen..dus ..en ook gaaf..
    Als ik ze klaar heb dan maak ik absoluut foto's.
    dus jij herkent het..heerlijk!!!!

    groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen