zondag 27 februari 2011

Freubelen of fröbelen

Hiii.. hebben jullie ook een lekker weekend.. en hij is nog niet

voorbij...heerlijk!!!.
Ik was druk met het freubelen, tutten,   :takepicture: .. planten, bloembakken..

Had van de week ook nog wat wol gescored..ben e.e.a. aan het

 uitproberen..voor een tasje, broche, kleedje..´je ne sais pas´ maar kreeg

 inspiratie van o.a. deze 2 hele leuke schilderijtjes.. .

 zijn ze niet kjuut? en die kleuren dan...
 en van mijn plantenbakken bij mijn sleurhutteke 
 ook nog wat paars-blauwe violen gekocht. Heb hiermee een aantal

plantenbakken gevuld in de tuin. Foto's komen nog..

YEahhh had er reuze zin in..

en bezig met het

inrichten van m´n sleurhutteke met mijn freubelspulletjes..

Al mijn schilderspullen, wol, plak etc. etc. gaan die kant op en

gaat mijn 'eigen' plekje worden..Heb ook een muziekje daar...heerlijk..

Mooie avond en voor straks lekker slapen..

 


.

PS...ik zie nieuwe volgers..leuk!!!...voel je hier thuis, welkom en ook senang

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk je gehaakte bloemetjes. Maak je een keer wat foto's als de sleurhut klaar is? Lekker zo'n freubelplek.
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi..Anja

    Dank je wel ..Ja, zal ik zeker doen.. ben nog even bezig met allerlei freubeldingetjes voor in de caravan..in mijn sleurhutteke..Maar ik zal zeker foto's droppen als deze klaar is.

    gr Carolien

    BeantwoordenVerwijderen