zaterdag 19 februari 2011

OPPIMPEN

Hiii..lieve luitjes,

het is weer een heerlijke zondag..straks op visite
en nu ff lekker aan een kopje thee..
de ochtend even heerlijk voor mezelf..
kan er zo van genieten..mmmm

Van de week was mijn nieuwe weblog gereed
.. die van de Brocante en Weekend Tours..


en verder ben ik bezig geweest
met het oppimpen van een sleurhutteke.
Ben er blij mee maar had hem toch ff opgesmukt..
Ik ga daar o.a. lekker schilderen..

YEAAHHHHH,.. dat was en is nog steeds erg leuk..
zal hier wat foto's neerzetten..
ook het voorjaar even beetgenomen..gnegnegne..

Iedereen een heerlijke zondag

en pssssssssssssst....

ben benieuwd wat jullie doen of waaraan jullie bezig zijn
just tell me...xxx



Ps...met rood hoofd zit ik achter deze compu..want ik kwam erachter dat ik de reacties van vorige berichten niet had gezien en er dus ook niet op had gereageerd..maar ik weet het nu dus ik zal het in de gaten houden..

Welkom aan de nieuwe volgers..en voel je ook welkom












6 opmerkingen:

  1. Gezellig hoor, jullie opgepimpte caravan!
    Jij ook een heerlijke zondag gewenst
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Aukje..

    ja, vind je hem niet leuk...ga daar heerlijk in freubelen en tutten..een eigen plekje gaat het worden..met mijn muziek en mijn stilte..

    dank je wel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carolien, ik las jouw reactie op mijn log. Dus kom ik hier een kijkje nemen. Alles ziet er prachtig uit. Huis, tuin, caravan en de lieve honden. Wat heerlijk.... wonen in Frankrijk! Groeten, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hiii...

    haakzaken..dank je wel...ga zeker kijken bij je leuke dingen heb je..

    thnx en groetjes

    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk dat je bij mij op bezoek kwam!
    wat woon jij in een paradijsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi...Lheurebleue

    dank je wel..vond het ook heel gezellig om je blog te bekijken..leuk..

    groetjes uit La Douce France Carolien

    BeantwoordenVerwijderen