vrijdag 4 februari 2011

Tatatatatatattaaa

Tatatatadaaaa.......... 

Ik stond op en wat denken jullie...het zonnetje was er vanochtend al,....helemaal verrast hierdoor..en schijnt nu ook zo lekker

....een heerlijk genieten....


Gisteren naar de markt geweest, wezen winkelen en daarna lekker wezen lunchen.. Ja, lunchen hier in FR houdt dus in een 3-gangendiner... hihhii en ook erruggg lekkur. Bovenal natuurlijk heerlijk bijgekletst.


Heb wel wat gescored..leuke 'neutrale' jurkjes(meuhhhh ziet er niet zo uit aan dat haakje..maar ja, je moet ze dan ook echt aanzien) en rokjes (voile, echt mijn ding) voor onder een lange trui. Ook een legging, ben niet zo van de legging! maar het is een 'paardrijmodel' en een lief kanten topje. ..


Morgen gaan we naar Carcasonne een tourcaravan halen..Ik heb hier hele wilde plannen mee,... Tadadadadadadaaaaaa.


Ik ben ook bezig met een nieuw weblog over Bric&Brac, hebbedingetjes en diverse Tours in deze regio....zo leuk!
Als deze klaar is zal ik uhhh..de klok luiden....!

....mooie dag en toedeledokie 


Maar mag ik ook de nieuwe volgers welkom heten..
voel je ook welkom..
en laat je meenemen in
het wel en wee
en FRANCE   

8 opmerkingen:

  1. Jeetje lieverd, wat heb je leuke dingen op de kop getikt.

    Hier waait - zeg maar gerust stormt - het behoorlijk. De wind loeit om het huis. Maakt mij nu niet uit, want ik zit lekker in mijn badjas op de bank met mijn Vaiootje op mijn schoot. Ik ben zo ontzettend blij met haar. Het lijkt wel of er door haar komst in mijn leven iets opengebroken is. Ik ben hele avonden zoet met haar. Mijn vingers vinden moeiteloos hun weg op haar toetsenbord. Ik heb inmiddels al heel wat geschreven. Het klinkt misschien heel gek, maar ik ga het hier toch uitspreken. Tijdens het bezig zijn met het schrijven ervaar ik meer ruimte om te ademen en voel ik een bewegingsvrijheid die zijn weerga niet kent. Helemaal in mijn Sas met mijn Vaiootje dus!!!

    Heel fijn weekend lieverd, warme omhelzing en hele dikke kus,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So nice to meet you Carolien
    Beautiful bog you have...
    Thank you so much for your kind words.
    I am happy he makes you smile..
    I am honored to have you follow along with me.
    Blessings,
    Penny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig Carolien om zo even mee te mogen genieten van wat je hebt gekocht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Carolien,

    Je ne sais pas si je dois parler en français ou en néarlandais, mais je parle couramment français. Merci pour votre visite aujourd'hui et je vois que deux de mes meilleures amies, Saskia et Penny sont venues aussi! Votre blog est super! J'adore la couleur gris et turquoise...bienvenue chez moi! Amicalement, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Saskia..

    wat een mooi verhaal..en het voelt dat je goed in je vel zit..mooi! maar wat is een vaiootje..is dat je laptopje..gnegne..Ik ziie nu pas jullie reactie want ik moet er nog ff achteraan hoe ik hier achter kom..zit ook op Tweet..maar mooi weekend en toedeledokie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi...@Penny

    thnx 4 yr lovely words..
    Yes iam glad 'to meet' you this way..
    Later I'll visit my friend and stay for dinner..
    Meet her new friend so Iam just curieus

    nice sunday xxx Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Anita

    Wow..mooi compliment..Ja, ben net begonnen en ik moet nog even wennen..dus ik zag nu pas de reacties..moet ik ff uitzoeken..
    leuk dat je er bent..nog een mooie zondag en geniet van de dag..

    Carolien

    ps..Frans moet ik nog ff wat bijscholen wvb het schrijven..maar als het niet gaat dan de volgende keer in het Frans...merci

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Aukje..

    Ja, we waren hier op de markt en ze hebben wwel eens van die leuke hebbedingetjes..

    thnx xxx

    BeantwoordenVerwijderen