maandag 21 maart 2011

Lente is begonnen.......lentekriebels!

Hoi.........ik ben er weer.. tadadadadadaaaaaaaaaaa

Vorige week, een vrachtwagen tegen de telefoonpaal gebotst. We hadden een kleine week geen verbinding en ook geen Internet..'blurt'

Ach ja, alles gaat hier bovengronds..................maar alles is toch nog goedgekomen..

Het was een heerlijke dag vandaag..Rozen gehaald bij Charlotte in Mirande, marktje en verder heerlijk beziggeweest in de tuin. Kwam nog visite langs 
..gezellie.. ..
 





Ben door mijn taarten heen en morgen gaan we voor een kruimelappeltaart. ....ook wezen freubelen, een leuke armband annex ketting gefreubeld en met 'rest'stofkes....verder aan de bloemkes.

Ook zaden uitgezet in bakjes en deze week gaan we de moestuin omploegen. Ik kijk er naar uit om 'vergeten' en 'oude' groenten te zaaien..

Kippen lopen vrij rond en leggen meteen hun ei. .zo leuk !..'Witte' hoekjes in de tuin gemaakt...Ik had er zin in...

Mijn oude masjiene deed alleen nog maar zigzaggen. .knetterprutverdrut. .nu een nieuwe gescored. YEAHHHHH..heerlijk!!! ..

Morgen gaan de rozen de grond in..tralalalala..

 happy day.. .een mooie avond en morgen relax op...


A bientôt


6 opmerkingen:

  1. Volgens mij heb je er helemaal zin. Heerlijk logje Lente spat ervan af. Geniet er maar van. Lieve groet Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hiiiiiiiiiiiiii..

    Oma Leentje..Leni..

    absoluut..helemaal te gek..
    kan er zo van genieten...straks weer verder met mijn verfpot..een bankje witten...en met de moestuin..althans mijn kruiden..
    toedeledokie

    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Dorethé,

    dank je wel...ja een groot feest..en zo gezellig met mijn kippetjes..die dartelen hier rond...
    meteen leggen ze hun ei..

    een mooie dag Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de witte zithoekjes zijn prachtig!
    En wat een uitzicht!!! ZAAAALIG :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Aukje..

    dank je wel..
    nu is het even druilerig...maar dat geeft
    niet... goed voor de moestuin!..Net begonnen..eerst ff omgeploegd dan een weekje laten liggen en vervolgens volgende week of eind van de week zaaien..Zo'n zin in...had via via een site gevonden van o.a.speciale verfplanten, heksenplanten, bijzondere planten etc. ..superb!
    maar wat een mooie tassen had je weer..
    ook een mooie dag toedeledokie

    xxx Carolien

    BeantwoordenVerwijderen