maandag 4 april 2011

Virusssssssss!!

Hiii..lieve luitjes

Wilde dit nog ff doorgeven..prutttttttttttt

Ik had deze week een heuse virus op mijn compu... een 'troje hupperdepup'..blehhh..kon geen verbinding meer maken met het Net..!!!!
Moest hem wegbrengen en helaas kon dit niet meer ongedaan gemaakt worden.

Mijn compu moest helemaal geschoond worden en opnieuw geformatteerd worden..

Gelukkig had ik doorgegeven dat o.a. al mijn docu's, foto's op een usb stick gezet moesten worden voordat alles geschoond werd..poehhhhhhhhhhhhh..want alles is echt weg!!!
Geen schade want de virus werd goed tegengehouden door mijn 'AVG shield' maar toch...dus ben op dit moment bezig om alles weer netjes te schikken...even druk maar ik kom gauw weer terug met een leuker bericht.

mooie dag en geniet ze...

warme knuffel Carolien

2 opmerkingen:

  1. Heel vervelend zo'n virus... Gelukkig heb je al je documenten nog..
    Fijne dag!!!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Aukje,...

    merci..gelukkig poehhhh..

    xxx mooi weekend

    BeantwoordenVerwijderen