zondag 2 oktober 2011

tadadadadaa..ben er weer

Hooooooooiiii...lieve luitjes..

Ben er weer...ja..en wat denken jullie???? nou???
had mijn rechterenkel gebroken en de linker verrekt..

HOEEEE........???????????????

Ooefff..... bij het schoonmaken van het kippenhok..whaaahaaa

Jajaja een giga aardbeving...en daarna geklutste eieren..gnegne..
maar het was helemaal niet leuk..
Nu helemaal genezen,..
van de week het gips er af en nu de spiertjes laten wennen..

Net heerlijk de tuin in geweest en e.e.a. bijelkaar verzameld.
Ik noem het de dagvangst..w.o...
heerlijke pompoenen, courgettes, prei, etc.etc. en ook heerlijke kruiden..
Kon de afgelopen 6 weken ook niets aan de moestuin..maar ben nu wel in mijn noppetjes..
wat je zoal mag ontvangen..Ja, mensen om blij van te worden.
Moest 6 weken met het 'pootje' in het gips...,
 1ste week in een rolstoel en vervolgens met 2 stokken..
Ben in die tijd aan het freubelen geslagen..
dus heb me niet verveeld...yeaahhhh
zal hier wat fotootjes neerzetten..






Moet ze nog wel voorzien van een leuke stofje.. Verder kijken wie ik hier mee kan blij maken..

Ja ben ook een liefhebber van kokkerellen dus, lemper, risolles, indische kroketjes gemaakt..en last but not least heerlijk cakes.. Vandaag een pandancake... verder ook druk geweest met confitures van eigen fruitbomen..
De sleedoorn staat ook volop met fruit...
achja, hier moet eerst de vorst over voordat je er iets mee kunt doen
en dat doen we zeker....
Binnenkort mag ik tamme kastanjes ontvangen...

'het leven is lief voor me..'

Luitjes,.. een warme groet uit..xxx

zonnetje schijnt hier heerlijk!!!

LA DOUCE FRANCE 

1 opmerking:

  1. Hallo carolien, wat leuk dat je je aangemeld hebt bij mijn Blog, en wat afschuwelijk voor je dat je enkel gebroken was, en de andere verrekt.
    Blij te horen dat het weer beter gaat.
    Je hebt de tijd wel goed besteedt, je haakwerk is enig.

    Lieve groetjes Mieke xxx

    BeantwoordenVerwijderen