vrijdag 3 augustus 2012

Gestopt!

Gestopt!


Ben van de week gestopt met al die 'light'- produkten..

Vooral

met het 'Light' drinken..

Ja...deze keuze is gemaakt..

Ik bleek toch heel erg aan te komen van Light drank

maar bovenal..

OMG ...'ik ging gewoon een beetje opzwellen'

whooooooooooooo.. echt heel erg onaangenaam.

Dus nu hebben we deze drankjes afgeschaft

en hier voor in de plaats

water met een uitgeperste citroen.....HEERLIJK!!

en weet je wat?...ik merkte het meteen..WOW

Ben trouwens helemaal een beetje aan het bekijken

wat ik zoal naar binnen schuif of smeer..

soms is het ontwetendheid..maar

als ik me laat adviseren..dan heb je wel

een luisterend oor..gnegne

Heb hier in de tuin allerlei heerlijke groentes en fruit..

onbespoten,.. want daar doe ik helemaal niet aan,..

 dat onkruidverdelging ofzo.

We gaan ook op gewone boter over ipv

de margarine..

Zo'n goed gevoel..

groetjes Carolien
Mijn doerakjes

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen