vrijdag 3 augustus 2012

Roulottes

Roulottes


Wat ooit een wens van me was,.. was een woonwagen m.a.w.

een Roulotte.

Een Roulotte waar ik een heel eigen wereldje

kon creeren waar ik ook lekker bezig kom zijn met mijn freubelkes..

Ik heb nu een sleurhutteke, zomaar van een

lief stel gekregen..

Ben er heel blij mee.

In deze hutteke liggen al mijn crea bea spulletjes.

Maar die roulottes blijven gewoon superb geweldig..

Ps... Welkom Paola Murgia , leuk je hier te ontmoeten.. 

  Ciao Paola Murgia,
piacere di conoscerti qui e sentire i benvenuti ..
Thnx per la posta gentile e io sarò ancora rispondere ..
ciao

Carolien












3 opmerkingen:

  1. Ja zeg..zoiets wil toch iedereen!!!
    Wel leuk hoor, je crea-Bea spullen al in een sleurhut....Heb je binnen geen plaats genoeg;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi..Marian..

    gnegne dat wel! maar ach ja,
    Nu heb ik ze allemaal bijelkaar
    en kan ik af en toe even 'weg' gnegnegen..
    Gaat goed verder?..

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ciao ciao a te dolcissima amica virtuale.
    anche il mio sogno è sempre stato quello di vivere in una carrozza, ma non una qualsiasi, una gitana, con tutti quei colori forti... a presto ciao ciao

    BeantwoordenVerwijderen