dinsdag 16 april 2013

My Garden and Vegetable Garden

Hoi.. lekker geslapen?


Ik wel,.. was vroeg op en nu een momentje voor mezelf..

Heerlijk stil met een potje thee.. Wow!

Zal hier ook wat foto's neerzetten van de moestuin..

Heb e.e.a. gezaaid..zo leuk,

Voor straks zo spannend en natuurlijk lekker..

Probeer op de maanstonden te

zaaien en te planten.

Heb in de moestuin o.a. staan:

 petit pois, trebons uien, sugar snaps, peulen,

paarse bloemkool, pastinaak, suikermais, indiaanse zoete mais,

gekleurd snijbiet, prei, boterbonen, zwarte mosterdkool,

haricot verts, paarse aardbes.

Straks nog heerlijk tomaten, pommodores en aubergines en misschien

nog andere vergeten groentes.

Ook mijn kruidentuin aangevuld met tijm en peterselie..


Hi .. sleep well?

I do, .. was early and now a moment for myself ..
lovely quiet with a pot of tea .. Wow!
Will also drop some pictures of the garden ..
I sown a lot, it's so nice,
For soon as exciting and of course delicious ..

Try sowing and planting on the moon stood
I have in the vegetable garden:
  petit pois, Trebons onions, sugar snap peas, pods,
purple cauliflower, parsnips, sweet corn, Indian sweet corn,
colored chard, leeks, butter beans, black mustard cabbage,
green beans, purple aardbes.
Later still delicious tomatoes, eggplants and pommodores and perhaps
other forgotten vegetables.and my herb garden.,
yet also planted parsley and thyme..

Nice day Carolien







3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je volger bent geworden van m'n blog Carolien. Bij jou heb ik ook even rondgekeken en ik zie hier heel veel leuks en moois. Heerlijk die groentetuin, je zult een grotere opbrengst hebben dan wij in het hoge noorden. Ik ga jou ook volgen en wil je alvast een fijne zomer wensen.
    Een hartelijke groet van Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Carolien, Ik heb je blog bekeken. Leuk dat jullie definitief de stap hebben genomen en in Frankrijk zijn gaan wonen. Het ziet er allemaal prachtig uit. Wij wonen gedeeltelijk in het oosten van Frankrijk en voor de rest in Nederland. Het heeft hier zo lang geregend dat ik laat ben met het planten en zaaien. Maar het kan allemaal nog wel. Zoals je al schreef, vergeten groenten als gekleurde snijbier vind ik prachtig en heerlijk. Groet van Lilian en je bent ook van harte welkom op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. you have a great blog ^ ^
    you want to follow each other?
    follow me and let me know with a comment
    and follow you too :))


    kisses
    http://lemonchicbeautyfashion.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen